IF bez treninga snage = gubitak misica


gubitak misica

Povremeni post (IF) je jako dobar za gubljenje kilograma, ali ono sto sigurno ne zelite, jeste gubljenje misicne mase. Kao sto znate, sto vise misica imate, vise kalorija sagorevate na dnevnoj bazi, cak i u stanju mirovanja. Kontinuirani treninzi opterecenja „govore“ vasem telu da su misici potrebni, i da energiju potrazi na drugom mestu.

Dobijanje misica je vrlo spor proces, i ono sto poslednje zelite je da ponistite visemesecni trud povremenim postom.  Ukoliko ne ukljucite trening snage, sigurno cete gubiti dosta kilograma, ali veliki deo tih kilograma dolazice upravo iz misica (misici su tezi od masnih naslaga). Takodje, ukoliko ste u kalorijskom deficitu, potrebno je unositi malo vise proteina od uobicajene kolicine (0.64 g/lbs), za sprecavanje misicnog katabolizma.

Treninzi snage cak i samo 2 puta nedeljno, sprecice razgradnju misica, i samim tim osigurace smanjenje procenta masti u organizmu. Samo na taj nacin sagorevacemo kalorije primarno iz masnih naslaga, sto je bio i cilj od samog pocetka. Ne treba preterivati ni sa vremenom posta, 16-18 sati je sasvim dovoljno, preterivanje moze biti samo kontraproduktivno. Prilagodite post vasem nacinu zivota, vasim obavezama, i ne gledajte stalno na sat, da li ste postili tacno 16 sati, ili ste omanuli za pola sata ili sat vremena. Gledajte da otprilike jedete u istim terminima svakog dana, jer je to preporuka za odrzavanje hormonalnog balansa. Kod mene se protokol posta bazira na 16:8 raspodeli, ali cesto se desi da to bude 18:6, ili 17:5, sve zavisi od obaveza tokom dana.

 

How much to train per week??

Wanna lose weight??

Bulk up without getting fat!

How much protein per day??

Wanna know about Intermittent fasting?

My workout routine explained!

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s