IF – najbolje sredstvo za mrsavljenje


mrsavljenjeUkoliko jos ne znate sta je IF (intermittent fasting), sve informacije mozete naci u prvom tekstu. Ovaj nacin ishrane je dosta rasprostranjeniji u stranim zemljama, dok kod nas ljudi jos veruju u mitove o tome kako je bolje jesti 4-6 manjih obroka dnevno, itd. Ovo ce definitivno postati stil zivota u buducnosti, jer ko jos ima vremena da stalno sprema hranu, i jos da jede toliko puta na dan?

Ukoliko imate problema sa gubljenjem kilograma, ovo je jedan od najlaksih nacina, ne samo da izgubite kilograme, vec i da odrzite zeljeni izgled bez muke.

Kada postite 16-18 sati, imate manje vremena da unesete istu kolicinu hrane koju biste uneli tokom citavog dana. Dakle, logicno je da cete unositi manje kalorija, i gubiti kilograme, bez imalo muke. To je i poenta ovog nacina ishrane. Mozete uzivati u svojoj omiljenoj hrani, obilnim obrocima, cak i slatkisima, i opet izgledati savrseno. Ukoliko ne volite da brojite unete kalorije, ili jednostavno nemate vremena za to, pokusajte samo da slusate svoje telo. Tokom  perioda kada unosite kalorije (posle posta), jedite kad vam se jede i koliko vam se jede, bez pracenja kalorijskog unosa. Naravno, pozeljno je da unosite dovoljno proteina iz mesa, ribe, jaja… Ne zelite da izgubite i misicnu masu.

Ono sto je ostavilo najveci utisak na mene, je to da mi uglavnom jedemo tokom dana jer smo stekli naviku. Prava fizicka glad dolazi tek posle 2-3 dana gladovanja. Videcete da posle perioda adaptacije (2-4 nedelje), vase telo uopste nece traziti dorucak, za koji se i dalje tvrdi da je najvazniji obrok. Na engleskom  dorucak je „breakfast“, sto u doslovnom prevodu znaci „prekid posta“. Slucajnost?

Dakle, probajte par nedelja povremeni post. Najlaksi nacin je da u pocetku samo odlozite dorucak na 4-6 sati posle budjenja (pozeljno 6 sati). Ukoliko to vreme  iskoristite za ispunjavanje dnevnih obaveza, necete ni primetiti da postite, i bicete dosta produktivniji. Moja preporuka je da popijete 1-2 soljice kafe (bez secera ili dodataka) u toku posta (kafa smanjuje apetit), jer je kafa takodje psihoaktivna supstanca. Sada imate sve informacije o tome kako zapoceti povremeni post, na vama je da probate, nista ne kosta, a NEIZMERNO MNOGO vredi.

 

How much to train per week??

Wanna lose weight??

Bulk up without getting fat!

How much protein per day??

Wanna know about Intermittent fasting?

My workout routine explained!

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s