Pravilna forma osnovnih vezbi I


pravilna forma, mrtvo dizanje, cucanjKada trenirate sa relativno velikim tezinama, kao sto se preporucuje u mojim tekstovima, izuzetno je bitno nauciti dobro osnovne pokrete kao sto su: mrtvo dizanje, cucanj, military press i bench press. Ove vezbe predstavljaju osnovu svakog treninga.

Mrtvo dizanje je odlicna vezba za donji deo ledja, mada ukljucuje jos dosta misica pored ledja. Da pocnemo od hvata, ja licno koristim normalan hvat obema rukama. Mozete koristiti obrnut hvat jednom rukom, pa u svakoj sledecoj seriji menjati ruku kojom obrnuto hvatate sipku. Stopala su postavljena negde u sirini kukova, blago okrenuta prema spolja (desni palac pokazuje na 13 sati, otprilike ). Sipku hvatate tek toliko siroko da ne dodirujete noge. Kicma ne sme da bude savijena, da pravi luk, neutralna pozicija mora se odrzati tokom citavog pokreta.

mrtvo dizanje, pravilna forma

Kada pri spustanju sipke dodjete blizu polozaja paralelnog sa podom, savijte blago noge u kolenima, inace radite vezbu za zadnju lozu i njeno istezanje. Iako mnogi ukljucuju mrtvo dizanje u vezbe za noge, po meni to uopste nije efektivno. Uostalom, oseticete ledja tokom citavog pokreta, mnogo vise nego noge. Citav proces pokreta, pravilan i nepravilan, mozete videti na sledecoj slici:

pravilno mrtvo dizanje
Moj savet je da ne budete ego vezbaci (stavljate vecu tezinu nego sto realno mozete da podignete), vec da koristite tezinu sa kojom mozete uraditi 4-6 pravilnih ponavljanja u svojoj maksimalnoj seriji. Tako cete izbeci povrede, i obezbediti maksimalnu stimulaciju misicnih vlakana.

 

How much to train per week??

Wanna lose weight??

Bulk up without getting fat!

How much protein per day??

Wanna know about Intermittent fasting?

My workout routine explained!

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s