O meni

Moje ime je Petar Ristovic. Na mom sajtu mozete saznati sve o povremenom postu (Intermittent fasting). Ja sam poceo sa intermittent fasting-om pre 6 meseci, i ubrzo video rezultate. Uz to, koristim trening Bigger Leaner Stronger koji je napisao Mike Matthews.

Trening se svodi na izvodjenje osnovnih vezbi kao sto su cucanj, mrtvo dizanje, bench press i military press. Broj ponavljanja je 4-6, s tim sto kada jednom dodjete do 6 ponavljanja sa jednom tezinom, na sledecem treningu dodajete 2.5 kg – 5 kg, i tako postujete princip progresivnog povecavanja tezina (kljucna stvar za dobijanje misica).

Sto se tice fasting protokola, ja koristim 16:8, a nekada i 18:6 protokol, zavisi od obaveza. Najpre sam bio u kalorijskom deficitu (gubljenje masnih naslaga), rezultate mozete videti na kraju stranice.  Trenutno sam na 3500 KCal na dnevnom nivou, s tim sto je moj cilj lean bulk, odnosno dodavanje misica uz minimalnu kolicinu masti. Za 4 meseca dobio sam 8 kg, i to sa malom kolicinom masti, koju je moguce izgubiti za otprilike mesec dana. Unosenje velikih kolicina hrane ovim nacinom ishrane je malo teze, ali ako vam je cilj da izgubite kilograme, i smanjite procenat masti, ne postoji bolji nacin od ovog.

Moja preporuka je da pokusate neki od fasting protokola, i videcete ogromnu razliku. Nikada se ne bih vratio na „5-6 manjih obroka dnevno„. To je totalna zabluda, i trosenje vremena na spremanje i planiranje obroka, uzalud.

 

Rezultat posle 2 meseca intermittent fastinga

abs11082015(002)

 

Advertisements